lördag 5 januari 2013

Tretton dagar efter jul tror jag visst det är :)

God morgon min vän!
Klockan är halvtio och här är nyheterna.
 Ja, det sa de på radion nyss men det kan väl jag säga också :) 

För nu har jag vaknat och druckit kaffe och rökt och lyssnat på "RING så spelar vi"  och släppt ut katten  funderat på varför jag vaknar halvnio prick, varje morgon?



Är förvånad över att jag har något att skriva om men min hjärna fylls på under natten tydligen.
Hade svårt att somna i natt
 Katten skulle snufsa på min arm och ville aldrig få nog. Till slut var jag tvungen att knuffa ned henne så hon kunde sova i garderoben bland mina underkläder.
Den katten älskar mig verkligen! Och det är ömsesidigt.
Hon kräver inget mer av mig än att få mat, kärlek och att få gå ut och kissa. 
Ett perfekt relation helt enkelt :)



Ja, herrejisses! I bland önskar man väl att man hade nån att vakna med..men det är inte läge nu.
Dels har jag mina nattliga svettningar och orkar inte ha nån för nära när de bryter ut. Dels har jag tandvärk som en retad tiger.
Måste fixa detta snart så jag slipper montera in en lös tand- rad. Måste vara svårt att hålla den i munnen om man är ovan :)

Somnade vid 02.00 i natt. Kunde inte få alla tankar att stanna. De for som  skottspolar mellan mina receptorer
Men jag somnade slutligen och DRÖMDE om sex igen. Och om en man jag var tänd på... ( fan, vad denna mannen återkommer ofta )

Just inatt; liknade han en engelsk skådespelare ; som  jag glömt vad han heter.
När jag väl skulle komma till skott så hade han blivit intagen på ett psyksjukhus och en läkare borrade bort halva hans ansikte så endast ögat satt kvar på vänster sida...
.
Mmm..bisarrt..jag vet.... Tyvärr kan jag inte styra vad jag drömmer och om jag kunde det skulle det nog inte vara lika spännande.
Jag kollade på Mission Impossible igår innan sängdags och antar att jag var påverkad av filmen...





Nej, det här blogginlägget vimsar bara runt känner jag....
Det är tretton dagar efter jul och helgfestligheter på gång igen.
Jag märker inget av det faktiskt. Nej, jag trivs så bra bland vännerna i  mobilen och i datorn...:)
Men innan jag öppnar ansiktsboken ska jag raka mig.  Ja benen alltså, vad trodde du? :)

Har inte fått skägg i ansiktet än...bara ett envist strå som växer ut på hakan och som alla envisas att dra bort när det väl växt ut.

" Nej, låt bli säger jag, det är mitt häxstrå, där sitter mina magiska krafter " :)
Men det skiter väl mina vänner i..de drar bort det ändå :) hehe




Nej, min vän, det blir inte roligare än så här idag den 5 januari...
Sista av storhelgerna på ett tag. Jag sitter och lyssnar på Enigma och har gott hopp om framtiden.
Man måste bara våga vara den man är, stå kvar där man står, och töja gränserna för vad man klarar när man får chansen..inte sant?

Enigma – Push The Limits - Radio Edit......

Ha en fin Lördag! / Kim

7 kommentarer:

steffo1535 sa...

Du får la änna ta o gå mee i den däringa drömgruppen på fejan...den man ska skriva ner vad man drömmer...sen kan folket tolka betydelsen av dina drömmar...
Hua då..bara ett öga kvar *L*Måste vara för "syns" skull..ha det gött i dagen rara kim så hörs vi..puss o kram

Unknown sa...

Hahahahaha!! fan Stefan, du får mig att skratta och må bra varje dag <3 tack gulliga, gulliga du! puss får du när vi ses ..blink, blink..:)

steffo1535 sa...

jag ska fan bjuda in dig i drömgruppen om du inte redan är med :)

steffo1535 sa...

kors va jag svär illa

Unknown sa...

näää, jag är inte med, men det kan bli för mycket för dem att tyda dessa sinnessjuka drömmar..don´t U think ? puss!!!

steffo1535 sa...

du reder dig nog vännen*L*
puss

Unknown sa...

mmm.....puss :)