onsdag 16 januari 2013

Inget är som väntans tider...

God middag..eller nja, god och god vet jag inte.

Sitter här och skakar och svettas och orkar inte lyssna på musik för min hjärna bankar lätt och ihållande mot pannloben.
Men jag hittade ett sätt att få Spotify Premium nu i alla fall :)





På Pressbyrån sålde de en månad ; via prepaid;  för 104 kronor. 
Och det var ju bra för jag avskyr att bara ha 10 timmar i månaden och dessutom är det enormt jobbig reklammusik.

Det är så tråkigt att bara ha ett Maestrokort som man inte kan betala nåt med. Får ta och skaffa mig ett Visa utan kredit tror jag.

Och det är så typiskt mig att vara sist med allt. Att tjurig hålla fast vid mina saker och hävda; "att allt var bättre förr." 
Ta mobilen t ex. jag är nog en av de få som inte hade en smartphone i min bekantskapskrets år 2012..och nu undrar jag ; "Hur har jag kunnat leva utan den?" :)





Jag ska väl ta och försöka kurera mig ännu en dag. Är aldrig så sugen på att leva som när jag är sjuk.
Skulle varit i kyrkan och jobbat med barn men orkar helt enkelt inte. Jag är skakig och eländig och vet faktiskt inte varför jag sitter här och bloggar när det går runt i skallen?

Ja, ja..hoppas att jag rättar till mig tills helgen för jag vill så gärna att min älskade Max ska komma. Har inte sett honom på många veckor nu.
Men sjukdomar kan man inte forcera bort. Nej, de har sin egen rytm...





Har i allafall lagt disken i blöt och vattnat min köttätande växt. Den stackarn var på gränsen att avlida och det är ju förståeligt; inte så många flugor att äta vid denna årstiden.

Själv är jag en stor köttätare men kylskåpet gapar tomt förutom på de sedvanliga tillbehören som, senap, majonäs, lingon, ketchup och marmelad...

Får ta mig en påse Nutrilett och några russin så kanske jag kommer ur den här influensan några kilo lättare.
Men nu har jag lättat mitt hjärta tillräckligt för idag och vill bara önska dig en fin onsdag så här mitt i månaden. / Kim

2 kommentarer:

steffo1535 sa...

du behöver inte en påse nutrilette..du behöver en kram kim :)

Unknown sa...

Ja, det är sant..men du har väl en till mig när vi ses ? kramizzzzzzzzzzzzzzzzzz