fredag 18 januari 2013

Är femtio nya femton?

God förmiddag min vän !

Kallt och grått och inte ett spår av sol över Dackebygden.
Great, då kan man ju fixa lite hemma ...pust :)




Sitter här upp till hakan i smutstvätt, disken ligger i blöt ,lakanen hänger på vädring och lyssnar på underbara toner från Al Green.

Soul, baby, soul...finns det nån mer sensuell musik?
Jag kan inte sitta still i alla fall :)

Fast du håller kanske inte med mig om du är under 40 år ;vilket jag gissar på att du inte är  ;om du känner samhörighet på min Blogg :)
Och detta får mig att fundera på Facebook. Jag har ju fått en massa fantastiska vänner i detta forum. 
Gissar på att åldern ligger mellan 40-65 på dem jag interagerar med mest.



Pratade med sonen som är tonåring och han är ganska trött på facebook. 
Även den äldre sonen har tröttnat och söker sig till andra Google-konton...

Så jag undrar om vi ( äldre 50-60-talister) som sitter och delar allt från måltider till sjukdomssymtom;  är  vi Facebooks nya tonåringar? 
Mysigt är det i alla fall att ha ett forum där man är saknad om man försvinner en helg.

Och mysigt är det att veta att man är still going strong och en sexuell varelse. ja, jag var ju borta i helgen som du vet :))

Kram på Dig och keep on googla ! / Kim

Al Green – Let's Stay Together

4 kommentarer:

Kent i Götene sa...

Ha en bra helg Kim. Här är det ganska lugnt, lite kallt bara. Väntar nu på våren. Hur går det med "lappen"?

Helene sa...

:-) Kram!

Unknown sa...

Du får se i nästa blogg :)

Unknown sa...

Saknar dig <3 Kram