lördag 1 december 2012

Och så tränger den in i mig igen ...

God kväll min vän !
Ja, så var det dags igen då. Dags att ta emot den. Låta den tränga in i mig. Röd, svulstig och pockande... Jag försöker värja mig men tills slut lägger jag mig platt och ger med mig. Låter den komma in i mig....pust...



Ja, jag pratar om Julen förstås..:) Eller vad trodde du? Försökte sätta staken i fönstret men den hade dött..Inga stakar i detta huset i år i jul alltså :)
Har ju bunkrat upp med en massa Liljeholmens ifall jag behöver hetta till. Vilket jag visserligen håller för otroligt. Jag är hetare än en ungstekt tomat :)



Hetare än en masugn är jag efter att ha sovit i min sköna säng. Drömmer drömmar i rött. Drömmer om män som vill ha mig. Men jag når aldrig fram till dem.
Vet inte vad det betyder. Men det är kul att surfa på lustens röda vågor :) Om så bara i sömnen. Nu fattar du varför jag sover så mycket va?



I dag var jag på loppis och köpte lite röda gardiner och dukar. Julens ovän som jag är så kan jag ändå inte låta bli att falla för trycket. Och så är det varje år. Fråga mina barn...
Nej, att stå emot ;  det vore som att kväva en nysning eller att hålla tillbaka en orgasm som rullar in via det heta röda blodet :)
Rött, rött, rött och lite grönt och vitt. Det är julen det ! 
Jag hoppar över ( utesluter, hopp kan jag inte :)) granen i år och hänger slingor i en konstgjord växt i stället.
Där får det väl hänga tills det slaknar....Minst till påska, i alla fall...



Och i morgon är det 1 advent. Mes julskyltning och helstekt gris som Lions bjuder på. Ska leta efter lite kulor att hänga i grenen.. ( har ju ingen gran som jag sa :))
Ja, det hänger väl en del kulor i  en del kulor och dinglar här och var  men jag ska ha speciella kulor :) Är lite petig på det viset:)
Och sen är det inte långt till den Röda, röda Julen. 
I år kommer jag INTE vara Kim med röda mulen för det blir inte en gnutta glögg .
Och jag tror ju tyvärr inte på tomten. Att han kommer i mig år heller...sorry...till mig menar jag :)

Ha det gott! Kram från mig i Virserum 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha ha ha kände mig lite ensam och lite sorgsen så hittade jag bloggen här och skrattar och ler så det står hrliga till så här i adventstider:)) du är bara för härlig Kimsan :)) keep up the good work my friend. I love U på mitt speciella vänskapliga vis puss O kram <3 A-K <3

Unknown sa...

hehe..tänkte väl att du skulle gilla den <3 Tack finaste! älskar dig också <3 kramar