fredag 21 december 2012

Lust och fägring...stor? liten? ingen alls ? :)

God kväll på dig min vän....

Sitter du framför teven och slappnar? Njuter du efter en god god middag. Spelar wordfeud med vänner och vinner? :)
Sitter du och känner vällust över att ha lite ledighet även om det förpliktigar?
Ja, det är ju snart Jul och var och en har sin fulla rätt till vällust och vila. 
I fråga om vällust så tror jag kyrkan menade sexuell sådan när de lade in den som en bland de sju dödssynderna...eller?






Jo, det är nog så :) Jag har ju redan skrivit om frosseri...:)
Har lite svårt att veta vad den här bloggen ska handla om för jag känner ingen lust och framförallt ingen vällust..puh!
Men jag minns den tydligt. Att bli smekt i nacken, att någon stryker mitt hår ur ansiktet och kysser min haklinje...
Jag minns hur hettan spred sig i kroppen när jag kände doften av mannens rakvatten nära mig. Hur det kändes när jag smekte en hans håriga arm ner till  klockarmbandet...
När jag nu sitter och skriver om detta så minns jag ingen specifik man. Ingen specifik situation. Så tyvärr, det blir ingen sexnovell...:)





Nej, hela min kropp är avstängd från de elekriska impulser som vällust framkallar. 
Det mesta av min hjärna flyter runt i det grumliga vatten som följer på en depression.Och det är för djäkla trist!
Jag  som var en enormt sexuell människa och vällust var mitt mellan-namn....
Nu har jag bytt mellannamn..till stenstod...inte so fucking funny precis :)
Och kanske därför blir det svårt att skriva om vällust utan att vreden gör sig påmind.
Utan att jag springer omkring och sliter mitt hår som nåt mellanting mellan Kalle Anka och matadoren på julteven...:) Nej jag vill inte framkalla  ilska.Vill inte känna vrede över alltings obegriplighet i signad juletid...

Ta hand om Dig och de dina! Här kommer en kram flygande i cyberspace...hug, hug :) / Kim " on hold " Svensson

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja du Kimsan stor eller liten spelar nog ingen roll bara det handlar om lusten lusten att vilja kunna få vara som man vill. Sitter här väntar på tv programmet Svenska hjälter. Jag är en sådan men ja jag har haft betalt för att göra mitt jobb där det ingick att vara lyhörd. Unga tjejer som gjorde självmordsförsök titt som tätt. Skönt det upphörde och på sista stället hände det aldrig något när jag jobbade :) de hände de andra passen efter att jag gått hem eller natten innan jag jobbade. Önskar dig en skön kväll. Skillnaden på dig och mig är att du är ensam hemma och jag är ensam i en tvåsamhet hm ;((( kramiz A-K

excessive sa...

Inget av det ovanstående frågorna har jag någon igenkänning i utan mera en jättelapp med måsten :) Men ledig i 16 dagar eventuellt iaf så det blir vila efter julafton. Ska inte klaga ändå. Stort att ha familjen o kärleken men så var INTE fallet under några år. Men jag tvingade mig att stå ut o vääääänta på bättre tider. Vande mig inte vid att ensam är stark heller. Men aldrig är det riktigt 100% iaf hahahahahaha. Love U

Unknown sa...

Kram finaste vän <3 Och tack för att du läser <3 kram

Unknown sa...

Nä, man söker och söker medan livet passerar i rasande fart :) love U 2 <3 kram