torsdag 28 mars 2013

Barnförbjudet !!!!

God morgon och Glad Påsk !

Fick en idé av min FB-kompis Camilla och tänkte skriva om FB.s vara eller icke var i mitt  och andras Liv...

Men som vanligt när jag skulle leta bilder så spårade jag ur och hittade underliv i stället..:)




Och vissa saker talar man inte om På Facebook.. Inte klart och tydligt i alla fall. Sex är en av dem...:(

Jag kommer nog tappa läsare efter denna blogg så om du har svårt att titta på sexiga bilder..avbryt läsningen NU !!!!

Jag menar verkligen NU !




Den här bilden hittade jag när jag googlade på Påskkärringar...
Och den är ju sexig och sensuell.

.Mmmm...kanske rycker det till i hönor och tuppar lite varstans om de ser den... Jag tycker den är underbar !





Denna då ? En av mina favoritställningar.
 Tyvärr är jag aningen för fet för att lyckas med den nu för tiden...

Mina höfter skriker om nåd bara jag försöker mig på att rida barbacka...
..kan väl på min höjd grensla en kvast :)





Till skillnad från löpsedelns kvinnor ; så skulle jag ALDRIG lägga upp egna sexbilder.

 Lite självbehärskning får man väl ha när man är medelålders med barn som sitter och googlar på nätet titt som tätt...

Men jag gillar verkligen sex. Det är ju något jag heller inte skulle skriva på Facebook. Inte annat än mellan raderna :)

Nej , där skriver jag om vad jag har ätit, ska äta, vad jag har träffat för folk, vad jag ska träffa för folk...

Vad jag handlat och vad jag ska handla...

Där skriver jag godmorgon, god middag och god kväll..





På Facebook kan man inte lägga upp en sån här bild.

 Och det är ju ok med mig för enligt statistiken har ju FB-familjen blivit äldre och äldre och vi vill inte veta av såna dumheter som sex...och annat snusk..

Det tror statistiken i alla fall :)

Nej, vi vill sitta vid skärmen och vara sociala och utbyta tankar och recept utan att behöva träffas i verkligheten.






Och det är en underbar sak att kunna göra. 
Tack Mark Zuckerberg för detta forum ! Såg filmen om honom och trots att han verkar vara helt känslokall så är han förbannat smart.

Han har gett oss 500 miljoner anhängare chansen att träffas varje dag utan att behöva färdas i verkligheten :)

 Jag älskar mina  nya vänner på den blåvita sidan trots att jag inte träffat  många av dem dem i verkliga livet...

Tycker deras inlägg gör att jag känner dem ändå ...Och hoppas de känner detsamma för mig...

Vet inte riktigt hur jag skulle börja morgonen om jag inte kunde slå på datorn och önska alla mina vänner en Glad dag, en Glad Helg..eller en glad högtid :)








Frågan är bara ; Hur många vänner skulle jag ha kvar om jag lade upp denna bilden på FB och skrev : " Ibland är det gött att äta med fingrarna"

Svar : Inga ! Jag skulle åka ut med huvudet före...

Så hur mycket jag än gillar att chocka och provocera så kontrollerar jag mig..vet ju vad som hänt vänner som lagt ut oskyldigare bilder än denna..:(

Är du chockad? Sorry, jag varnade dig...:)

Så jag är faktiskt glad för att kunna sitta här som en spindel i ( på ) nätet och skriva om allt som faller mig in för stunden...


Yayackyack....


Så jag vill önska Dig en riktigt Glad Påsk..vare sig du är uppeggad eller ej ...

The Blues Brothers – Shake Your Tail Feather  / Kramar från Mig !!!

8 kommentarer:

steffo sa...

*host host*

Unknown sa...

hehehe :) kramizar :)

Anonym sa...

Tyckte varken att de va stötande lr för vulgärt!! Kanske är man själv sex-skadad efter alla år?? Men tyckte iaf att de va lika intressant läsning som alltid!! Ha de bäst nu vännen och en bamsekram till dig o en jätte skål med kaffet!! :-D Jerry

Louise sa...

Du är underbar, fortsätt va så <3 /Louise

Ödmjuka Kaxan/Sussie sa...

Jodå, man kan visst skriva om sex på fejsbok! Iaf om man som jag är med i en (hemlig) sexgrupp! ;) I sin vanliga status skriver man att man har lagat bilen, i den andra skriver man vad man gjorde sen... :)

Kram på dej!//
Sussie

janssonhanserik sa...

Hej Kim, Nej då det är varken stötande eller snuskigt. Och som du säger man utelämnar inte allt om sej själv på facebook. Man kan lära känna "inte alla" men de flesta genom fb. utan att ha träffat dem, men jag skulle någon gång framöver verkligen vilja träffa dej, det skulle vara för mej jätteroligt. Kram vännen.

Unknown sa...

Det vill jag gärna också min vän <3 kramar!

Unknown sa...

Gammalt inlägg om.... ;)