torsdag 27 september 2012

SEX på hjärnan.....

Godmorgon min vän!
Vaknade ur en skön dröm med män som beundrade mig :)
 Jag var på nån pub och rökte mariuana ( drack ingen öl :)) och spelade dart. Och flera män kom fram och sa att jag är vackrare än nånsin.
Och som vanligt velade jag hit och dit och kunde inte bestämma mig för nån av dem så jag vaknade innan drömmen blev våt :)



Och i verkligheten finns andra utmaningar så jag ställde mig i hallen och ringde runt till de som ger mig för lite pengar. Ja, just det, försäkringskassan.
Upptäckte i spegeln att min lugg börjar bli helt grå och när jag skulle rätta till den så såg jag armarna....pust....
Och inte har jag lust att ställa mig på alla fyra och göra armhävningar utan att nån står bakom :)



Fladder, fladder och inte en hantel inom synhåll :) Men jag fortsatte plåga mig framför spegeln. Ringde soc för att få besked om min eftervård.
" Oroa dig inte" sa Ulrika, " det är 99 procent säkert att det går igenom". Och sen erbjöd hon sig att ringa Fred, old Fred, som börjar vädra säkra pengar och ringer och frågar hur det går. Med en mild stämma faktiskt.




Jag har också en fantastiskt charmerande stämma i telefonen. När jag vill ha något, menar jag då :) Ett tag funderade jag på att bli telefon-sex-försäljare. Jag menar, hur svårt kan det vara och fråga: " Vad har du på dig vännen? Du gör mig såååååå kåt...mmm, nu smeker jag mig själv..."
Och samtidigt kan man städa eller cykla på motionscykeln eller skriva mess eller göra nåt annat. Man har väl simultanförmåga :)




Och idag ska jag försöka tvätta och fixa lite kläder men det är inget kul. Nej, det är roligare att sitta och titta på min lugg och förundras över att jag fortfarande är så hel och hållen .
Min mamma ringde. Hon hade sett mina foton på Facebook via min bror.
 " Men herregud Kim", sa hon, "vad du ser bra ut med tanke på hur du misshandlat din kropp."
" Jepp, sa jag, " men det vet vi ju båda att spriten konserverar." :)




Det är ju tur att hon inte ser mig via web-cam för det vägrar jag att ha! Försökte mig på att ha sexuella kontakter via cam en gång i tiden. 
Den gången i tiden då jag hade en sexsida på nätet. Den tiden då jag fick tretusen mail per dag och höll på att bli tokig för jag skulle svara på alla. Och på den tiden var jag kraftigt nedsupen och hade ett vinglas som sällskap vid datorn hela tiden.



Nu är jag nykter. Klar i skallen.  Har en kopp kaffe vid datorn. Och har fortfarande en förmåga att prata mig till det jag har föresatt mig att få :)
Minns en låt från skolan: "Munnen har du fått för du ska tralla...."
Nja, jag har nog haft lite mer nytta av munnen än så. Och det har en del män och kvinnor också kan man säga.
Men nu sitter jag här med min mun stängd och mina fingrar fladdrande över musen.
Nej, inte den musen :) Vad snuskig du är :)




Den musen är lika stängd som en zip-påse med tuggummi. Jag sitter här och funderar och planerar för min semester med sonen. Sol och värme och heta dagar i Spanien. Yummi :)
Lyssnar på spansk gitarrmusik och ser framför mig en man som bearbetar strängarna...



Och idag blir det frukostkorv till middag. Älskar att bita mig fast och höra det där splaschet när skinnet spricker mellan mina tänder och jag når in till de köttiga delarna...mums!!!
Tycker du att jag har sex på hjärnan? Ja, då har du alldeles rätt. :)
hade hellre haft sex i kroppen men icke sker detta i byn Bortglömd så jag fortsätter att sitta här och sitta. Med korsade ben och hopp om ett land som värmer såväl sinne som underliv...

Kram på dig och ha en fin torsdag! / Kim

The Blues Brothers – Everybody Needs Somebody To Love

4 kommentarer:

Excessive sa...

Livet är underbart när underlivet är bart.
Ha en superskön dag. Sj har jag svullna...bihålor höhö.
Kramar <3<3<3

Unknown sa...

hehehe :) kramizzzzzzzzzzzzzzzz

Unknown sa...

du är så härligt snuskigt just nu.
Love min vän <3

Unknown sa...

hehe, tack gullet<3 / kram and love<3