tisdag 25 september 2012

Sex minus sex är inget sex ...:)

Godmorgon i regnet!
Vaknade vid åttatiden som vanligt. Och redan innan jag slår upp ögonen
vet jag att vädret är dåligt. Det känns i hela kroppen....





Och i natt har jag inte drömt om sex och erotik. Nej, inatt drömde jag att min katt ramlade ner i ett schakt och räddades av en pizzabagande turk. Tänker inte ens börja analysera vad det betyder :)




Jag har alltid varit en sexuell person. Njutit av erotikens smörgåsbord. Men efter min tid i statens förvar så bestämde jag mig för att ge avkall på ALL njutning som jag tillåtit mig i övermått.
Och det har jag gjort. Men som du vet är summan av lasterna konstant och mitt sockerbehov tog över. Jag gick upp 30 kilo på ett år och byggde en mur av fett kring min möjlighet till närhet.




Och det kvittar vad folk säger: jag tycker inte att fett är vackert! Jag tycker inte om att min rumpa ser ut som månens baksida och är full av gropar.
Jag tycker inte om sladdrigt skinn på underarmarna. Och jag tycker definitivt INTE om mina love-handles som har flyttat sig till ljumskarna.
Men ok, jag erkänner. Jag tycker om SEX. Mer än många andra skulle jag tro.




Jag har missbrukat sex i många år. Tillsammans med droger. 
Och nu när jag har slutat med båda så känner jag mig vilsen. För hur ska jag med mina hämningar någonsin våga ta steget in mot den doftande bädden av erotik med en man?
Jag vet faktiskt inte. Kan bara hoppas på stor passion som drabbar mig och slår undan alla andra sinnen. Som får mig att öppna upp och ge mig hän till en man.




Ja , jösses! Nu blev det visst mer sex och samlevnadssnack :) Men om man tar bort sex från sex så blir det ju inget sex. Och om man drar bort sju svåra år från sex...ja, då blir det minus ett...års sex  :) Ja, jag vet att mitt resonemang är sjukt. men lite roligt , inte sant? :))



Och där står jag nu och stampar. Frustande på mållinjen till det nya spännande. Fast jag tycker inte om att springa....
Nej, jag tycker om att få en orgasm. ( eller helst flera:))
Den ultimata njutningen. Belöningen för alla naturens individer. 
Det finns helt enkelt inget bättre än att ligga och flämta i en astmaliknande efterdyning av en härlig orgasm.......





Man bränner kalorier. Har roligt. Har det skönt. Ja, man är med på tåget så att säga. 
The LOVE-TRAIN....

Pauline – Sucker For Love   Kram min vän! Ha en fin dag! / Kim

4 kommentarer:

Fjäder sa...

Är helt säker på att du kommer att hitta honom (eller henne) som ger dej ditt livs kick utan en gnutta droger, what so ever... Du är unik quinna, just you wait....
Dom säjer att tålamod är en dygd, så okej - vänta och se (under tiden får du själv sköta underhållningen ;)

Unknown sa...

Det där är nog ett helvete som alla f.d går igenom så även jag. För visst är det som du skriver, mycket ofta och länge....
Ett tips kan ju va duschen....blink.

Unknown sa...

haha, ja, men det är sååååååå tråkigt :) kramizzzzzzzzzz

Unknown sa...

Tack vännen...ska försöka med det :) kramizzzzzzz/ blink