måndag 24 september 2012

När lusten återvänder :)

Hej på Dig!
Hurra vad jag är glad! Nej, lugn nu..jag har inte fått lägenheten,
men jag har återvunnit lite av min självkänsla. 
Mycket beror på att jag gått ner i vikt..ca 4 kg skulle jag tro och det gör det möjligt
för mig att gå upp för en backe utan att pusta. Och det känns skönt att kunna knyta skorna utan att fettdepåerna hindrar mig från ett framåtböj :)





Och för varje hekto jag minskar så känner jag hur den kommer tillbaka till mig. Lusten. Passionen. Och längtan efter någon att vara nära. 
Jag trodde jag hade tappat det helt, men nej, det har bara legat i stand-by-parentesen tillsammans med allt annat som är farligt och lockande på samma gång ....





Jag har suttit fast i mitt sockerberoende en lång tid nu. Valt att äta mig fet och blek. Valt att gömma mig för omvärlden. Sett mig som avprogrammerad. Avsexualiserad.
Men när jag var nere på djupaste botten och sov bort mina dagar så åt jag inget. Inget! Och svettades  varje natt.
Så inget ont som inte har nåt gott med sig ( gamla ordspråk håller ) för det blev startskottet till en lust att komma i mina snygga jeans.




Så just idag har jag klivit ur väggen och riktat min blick mot männen i min omgivning. En av dem fick en puss och jag väckte något inom honom sa han.
Och jag måste erkänna att han väckte nåt inom mig :) 
Känner mig som en katt som löper fast det inte är mars än på länge :)





För idag har mina ögon blixtrat. Jag har flörtat med alla som kommit i min väg. Och känt mig som jordens mest erotiska kvinna. Som kvinnan med stort K. 
Och det var länge, länge, länge sen jag kände åtrå och passion så jag kommer att hålla fast vid känslan så länge den varar.
Det lustiga är att man ser världen med helt andra ögon när man vaknar upp och tycker om sig själv. 
Eller, det är ju inte alls lustigt. Men jag blir lika förvånad jag ser på världen med nyfikna öppna ögon efter en depression. Du förstår säkert vad jag menar..?




Jag drömmer om män och kärlek och sex och passion varje natt. 
Männen är ansikts- och-konturlösa men de skapar en känsla av liv och mening med att ha ett ( under ) liv. Så jag vill helst inte gå upp på morgonen. Nej, jag vill ligga kvar och vänta på att bli smekt ytterligare en stund.



Jag önskar att upphetsningen kunde nå min inre kärna så jag fick för mig att onanera bort en del stress. Men så långt har det inte gått än :)  Det har faktiskt inte gått alls. På länge... 
Kan inte förmå mig att röra mig själv. Eller låta nån annan göra det heller. För om jag nånsin ska uppleva sex och passion igen; så ska det vara på RIKTIGT!
Aldrig mer att jag säljer mig billigt. Aldrig mer att jag tillåter att någon våldför sig på mig.




Nej, jag har blivit lite som en förbjuden passionsfrukt :) 
Se ( och gärna åtrå) men Inte RÖRA.
Men det är så kul, så kul att flirta igen! Det är så underbart att känna att jag fortfarande kan vara attraktiv och charmig och avslappnad på samma gång.
Och kanske, kanske jag en dag kan få uppleva kärlekens verkliga magi på nytt? 
/ Kram och ha en fin dag! / Kimsan

4 kommentarer:

Unknown sa...

Oj då!
Härligt att läsa ditt inlägg måste jag säga. Bevisningen är så total att när man mår riktigt dåligt så finns det bara det som existerar. Sen "ser" man sig själv ur ett annat perspektiv och det kanske inte händer direkt, men det kommer så småningom. Jag tyckte inte om mig själv särskilt mycket för ett drygt halvår sen, men jag kom fram till att va fan ska jag gå omkring och tycka illa om mig själv när jag ändå måste leva med mig själv resten av mitt liv??
Asdumt medger jag så jag bestämde mig för att skita i alla saker som hänt, ska komma att hända och från den dagen så blev allt genast bättre. Jag spenderade massor av timmar och energi på att kontrollera situationer som inte hänt än gång. Nää, helt rätt tjejen att se helheten istället för som du skrev, fettvalken. Mår man bra så blir man också automatiskt vacker i andras ögon. Ta tag i "höna" och ge henne en rejäl omgång så ska du se att det också gör att man mår bättre.Kram

Unknown sa...

hehehe..tack Johnny för skrattet och lilla hönan borde väl rundsmörjas..men hon är lik mig; bekväm:) och vill gärna få lite hjälp:) trodde jag skulle mista läsare på detta inlägg men fick en ny ..vad glad jag blir! tack och kram min vän<3

Unknown sa...

Min erfarenhet säger att det ska du inte alls tänka för det stämmer inte. Jag skrev om bögar i ett inlägg för ett par år sen och fick nästan besöksrekord. Inlägget raderade jag tillsammans med 798 andra för jag gick o blev kär i en serbiska, jaa, man lär ibland...Ha det!

Unknown sa...

Min erfarenhet säger att det ska du inte alls tänka för det stämmer inte. Jag skrev om bögar i ett inlägg för ett par år sen och fick nästan besöksrekord. Inlägget raderade jag tillsammans med 798 andra för jag gick o blev kär i en serbiska, jaa, man lär ibland...Ha det!