onsdag 3 oktober 2012

Ska man skyla i kyla?

Godmorgon vännen !
Sitter här i mitt favoritnattlinne . Gråvitrandigt och sådär lagom intvättat.
Och inte sexigt alls...




Inte som detta, men modellen på bilden liknar mig lite i kroppen..Eller så är jag oerhört optimistisk och har dålig kroppsuppfattning :)
Men i vilket fall som helst så är det min tvättdag och jag bor precis över tvättstugan så det är inte många steg att gå.
Orkade inte ta på mig för att gå ner och tvätta...



Och när jag kom ner i den upplysta rummet stod en man där och manglade. Han var nyinflyttad , sa han.
Välkommen, sa jag och släppte min tvätt ur famnen och ner på kakelgolvet.
Jag har nästan alltid styva bröstvårtor; vare sig jag är kåt eller ej; och idag var inget undantag. De syns of course genom vilket tyg som helst. 
Och mannen blev röd i ansiktet och tittade bort och började ssss....tamma...och sen fastnade han med lakanet i mangeln :) Stackarn :)




Och då gick det inte för mig, men det gick upp för mig; än en gång ; hur mycket makt våra kvinnokroppar har över männen. 
Så de kvinnor som gnäller över lika villkor och skriker feministiska slagord kan ju fundera på hur det skulle vara att ha nåt utanpåhängande på kroppen.  Det är nog inte lätt alla gånger.
Att bära på nåt som avslöjar saker, vare sig man vill eller inte ...Sug på den Du! :)



Ibland undrar jag hur det skulle vara att ha en penis. Hur det känns när allt blod lämnar huvudet och förflyttar sig en våning ner på kroppen...
Och tänk om penisen satt där näsan sitter.? Då skulle ju alla män likna näs-apor :) ooops..
Sätt den bilden för din inre syn om du kan :)




Själv känner jag mig mer laddad än Barsebäck. 14 månader utan sex är bara för djävligt!
Och jag längtar efter att ligga i famnen på min favorit, mr: T. Han får fasen ta sig hit snart.
Jag är alldeles för lat för att onanera...Jag behöver kyssas, smekas och framförallt vill jag att nån nafsar mig i nacken..snart!
Känner du till Mia? Skäringer? En underbar kvinna.  Som säger vad hon tycker.




Känner mig lite besläktad med henne just nu. Men jag är dyngkåt och inte ett DUGG helig :)
Kram till Dig och ha en fin onsdag/ Kim ut-och-in

Inga kommentarer: