tisdag 2 oktober 2012

En spricka i fasaden....

Godkväll min vän!
Ja, nu har jag vaknat till efter min eftermiddagslur. 
Som förövrigt verkar bli längre och längre för varje dag...har liksom inget annat att sätta
händerna eller tänderna i :)
( Och detta är inte mina tänder; så många har jag inte kvar :))





När man ska hyra av hyresvärden från Helvetet, ja, då kan man ju inget annat göra än att ha is i magen och vänta tills galningen nån gång är klar med sina krav så jag kan flytta in.
Och DU vet, jag är en stark kvinna, en mycket stark kvinna och jag har breda axlar och starka ben så jag kan bära mycket....




Men jag har mina svagheter. Och en av dem är att jag avskyr att bli gjord till åtlöje. 
Bli trampad på och skrattad åt. Jag hade tillräckligt av den varan under min uppväxt och som ett tacksamt mobboffer under skoltiden.
En stor klumpig flicka med försenad pubertet och begagnade loppiskläder;  bland medelkassbarn med jeans från Gul & Blå.
Vi flyttade mycket också;  så jag hann inte få så många vänner eller nån popularitet. 
Och det var väl där den började-VILJAN- att stå emot alla slag och hånfulla kommentarer utan att fälla tårar. Att visa mig STARK  på ytan helt enkelt.




Min andra svaghet är att jag inte klarar av att bli ratad. Vill inte spela andra fiolen. För det har jag gjort så många gånger att de inte går att räkna.
Jag var snygg men blyg i min ungdom. Och väldigt omsvärmad. Men jag förväxlade lust med kärlek hela TIDEN! Och jag drog många vinstlotter på vägen mot vad jag trodde skulle bli mitt lyckliga LIVS KÄRLEK.




Men jag ska inte klaga. Har haft två underbara män som älskat mig och som gett mig två söner. Så en tredjedel av mitt liv har jag varit i fasta förhållanden och det kan väl kanske inte alla skryta med...
Och nu har ett år passerat sen jag bestämde mig för att vara ensam. Att göra mig själv till lags först och främst.
För jag är så trött på att bli ratad! Och jag är så trött på att vara svartsjuk och ledsen och på att känna mig liten och hjälplös.





Jag är trött på att bli KÄR och känna åtrå. Jag är trött på att vara beroende av mäns gillande. Och det har faktiskt funkat bra att vara ensam och stark. ( och tjock :))
Men på sistone har jag tappat vikt och fått ökat självförtroende och mera lust. SEXLUST.
Och bra var ju det för en man i min närhet har tittat lite extra på mig till och från. 
Jag har ignorerat honom men igår var det underförstått av vi MÅSTE ha sex snart. Men det var igår.




I dag möttes vi igen. På en buss. Och min  vackra granne  Nine var med. 
Och hon kan verkligen inte rå för att hon är trettio år yngre än jag och nåt av det vackraste som finns på denna Jord.
Vi är har vuxit ihop till själsfränder och har mycket kul ihop. Och roligare ska vi ha :)
Och idag när Mannen föreslog att hon skulle ligga med honom ( framför mina ögon ) , ja, då kom det där välbekanta hugget.
Den där känslan jag AVSKYR! Att inte duga. Men jag går vidare...Tillsammans med min bästa vän.
För aldrig att jag låter en man knäcka mig igen. Och aldrig att jag går ner på knä igen. Om det inte är en het man med ett sexigt stånd framför mig...vill säga :))  och Blink till PUBLIKEN :)



Nej, nu ska jag skala en banan och äta den på tvären. Sen kan du tycka synd om mig :) hehe

Kram till Dig min vän ! / Kim

Inga kommentarer: