tisdag 8 oktober 2013

en dag mellan gult o grönt

hej !''

jag försökte skriva en blogg om  min nya vän och hennes hundar
men det sket sig när jag gick på toa..''
'borta..borta,,,bortspolat som bajs i toan,,,,:)


St.Bernhardshundar......



 ..... har jag träffat idag

de var underbara,,,!!!!

Hade tänkt skriva en lång blogg men den dj-a datorn krånglar,,,,så det blir en kort historia,,,



Ddet var en härlig dag !!!!

tack fina Ann-Louise <3


vågar knappt skrivA  mer i fall det skiter sig



ok,,kom hem till kisssen efer en dag som skogsmulle...

vad liten han kändes :)


pussungen <3





Får en känsla av deja vu...

Ziva älskade mig från första stund,,,,

Zoro viker inte från min sida,,'sover på min huvudkudde o kelar hela tiden,,,,

är det möjligt?
att jaaag   fått en katt som älskar mig sååå mycket ?






det är otroligt !!!

Lille Pilot har det underbart med sin bror och naturen runt omkring....

Så jag ångrar inte mitt val,,,,

Alla ska få det liv de förtjänar....





Jagsatt bakom galler för två år sen..kämpade mig framåt..framåt..

och kan man tänka ; nu är  jag i Hultsfred och försöker skapa  mig ett nyttliv :)

kram till er !!!!

and love !!!

återkommer en annan dag :)

Inga kommentarer: